GARNİER BB CREAM

Garnier BB kremin Türkiyede satışı başladı ve bende hemen yemedim içmedim denedim.
Kapatıcılık seviyesi orta , spf güneş korumalı sürdüğünüz zaman çok doğal duruyor . Benim cildime uygun bir bb krem kısacası .Yaz da gelmek üzere malum suratına ağır fondötenler sürmek istemeyenler için bence mükemmel bir tercih olabilir .Hem renklendiririm hem bakımını yaparım diyor kendileri tercih sizin!Beğenmeyenlerde olabilir tabiki sonuçta herkesin cilt tipi aynı değil ben deneyin görün derim !

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

