FÖN SESİNDE UYUYAN KIZ

Fön sesinde uyuyan kız ben oluyorum …
Fön sesini duyduğumda düşünmeme haline geçip uykuya dalıyorum :) küçüklüğümden beri uykusuzluk çeken biri olarak beni en iyi uyutan ninni fön sesidir .
Baştan ben bile kendimle alakalı ala ala ben normal değilim dediğim çok zamanlarım oldu bu durumla alakalı :) sonra araştırınca gayet normal biri olduğumu anladım. White noise yani ”beyaz ses” fön sesi , süpürge sesi ,çamaşır makinesi sesi vb sesler white noise diye adlandırılıyor . Fön sesi anne karnındaki uğultuya benzeyen bir ses olduğundan bebeklerin ağlamasında fön sesi çok etkili ağlayan bebek fön sesi duyduğunda ağlamayı kesiyor garip şekilde uzamanlarda anne karnındaki uğultunun fön sesine çok benzemesinden kaynaklandığını söylüyor .
Fön sesini çok üzgün olduğum zamanlarda bile açarım üzüntümü bile hafifletiyor lanet . Benim durumumda olan arkadaşlara selamlarımı iletiyorum :) zor bir durum aslında hele evde sevgiliniz, eşiniz , arkadaşınız fön sesinden nefret ediyorsa
o zaman işiniz gerçekten zor birde fön yakma cabasıkaç tane fön bozup çöpe attım ben bile bilmiyorum :!

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

