BEMBEYAZ DİŞLER İÇİN CREST WHİTESTRİPS 3D


Crest White diş beyazlatıcısı gerçekten çok etkili bir ürün . Crest white diş beyazlatıcısını kullanmaya başladıktan 3 gün sonra dişleriniz gözle görülür biçimde beyazlamaya başlıyor ben Crest WhiteStrips 3D Advanced Vivid Diş Beyazlatıcıyı kullandım .14 alt dişler , 14 üst dişler olmak üzere Toplam : 28 Strips’ten oluşan kullanımı oldukça kolay bir set. Ürün Amerika’da diş hekimlerinin kullandığı ve önerdiği Amerikan Gıda ve İlaç Dairesi Başkanlığının (FDA) onayladığı ilk ve tek diş beyazlatıcıdır.
Ben kullandım ve gerçekten işe yaradığını söyleyebilirim ürün güzel ve etkili yalnız bantları dişinize yapıştırtıktan sonra 30 dakikadan fazla tutmayın çünkü dişte hassasiyete neden oluyor ve bütün gün su içerken bile dişleriniz sızlıyor benden söylemesi bunun haricinde 10 üzerinden 9 verdim ürüne .

Bu yazı CREST WHİTE 3D, Uncategorized içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

