MUHTEŞEM GELİN BUKETLERİ

Gelin çiçekleri , saflığı ve masumiyeti sembol eden gelinliğin en güzel aksesuarlarıdır.Gelinliğinizin modeline göre en zarif çiçekleri seçebilirsiniz .
Buketiniz ile dikkat etmeniz gereken nokta çiçeklerinizin rengi ne olursa olsun kabarık etekli modeldeki gelinliklerde bol çiçekli buketler, dar etekli gelinliklerde ise daha az çiçekli buketler tercih etmeniz gerekir.

508″>

Bu yazı GELİN ÇİÇEKLERİ, MUHTEŞEM GELİN BUKETLERİ içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

MUHTEŞEM GELİN BUKETLERİ için 3 cevap

  1. Erkin Ağsaran dedi ki:

    Çok güzel buketler gerçekten.
    Ben bir düğün fotoğrafçısı olarak çeşit çeşit gelin buketiyle karşılaştım bugüne kadar. Gördüğüm en güzel buketlerden birinin fotoğrafı da kendi websintemin ana sayfasını süslüyor :) O kadar beğendim ki, bana gelen çiftlere eğer buket seçmemişlerse aynı çiçekçiyi öneriyorum.

  2. nikah şekeri dedi ki:

    gelin buketleri gercekten cok hoş.fakat ben canlı cicekler yerine hala eski yapay ciceklerden yapılan gelin buketlerini seviyorum:)

Bir Cevap Yazın

