NEW MOON FİLM MÜZİKLERİ


twilight’in devam fılmı olan New Moon fılmının soundtrack’ları ılk fılmınkı kadar muhtesem olmasada ıyı
dınlemek ısteyen arkadaslara duyurulur …

1*A Lily For The Spectre / Stephanie Dosen
2*Kate Walsh / Your song
3*Sarah Bareilles / Gravity
4*Vienna Teng / Blue Caravan
5*Rachael Yamagata / Reason Why
6Rachael Y. feat. Ray Lamontagne / Duet
7*Lesley Roy / Slow Goodbye
8Susie Suh / Won’t you come again
9*Holly Brook / What I wouldn’t give
10*Meiko / Under My Bed
11*Lenka / Like a Song
12*Holly Conlan / Winter
13*A Fine Frenzy / Ashes and Wine
14*Dolores O’riordan / Apple of my Eye
15*Erin Mccarley / Lovesick Mistake
16*Sia / Day To Soon
17*Katie Costello / I can’t Fix Us Two

Bu yazı müzik, NEW MOON, SİNEMA içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

NEW MOON FİLM MÜZİKLERİ için 46 cevap

  1. ENES dedi ki:

    çk gzel saolun

  2. sima dedi ki:

    Yha bellanın suda edwardı gordugu sahnede,jacopn onu suda cıkttıgı sahnede calan muzik hangiis yha :'(

  3. damla dedi ki:

    müzikler açılmıo dinleyemiyorum neden acaba

  4. Enes dedi ki:

    müzikler youtubeye kayıtlı izlemek için dns ayarlarınızı düzeltin çok basit bişi google yazarsanız bulursunuz

  5. burak dedi ki:

    cok güzel simdikiiler daha iyi bence saol

  6. gizem akay dedi ki:

    mersi

  7. gizem dedi ki:

    merhaba arkadaşlar ben size bişi sorcktım yha bn flmin bütün soundtrack larını indirdim aam a istediğim müziği bulamadım blki bileniniz vardır hani edward bellayı terk ettiğinde bella odasnda ağlarken çalıodu ya dygusal bişiydi yha lütfen bilen varsa yardım cı olsn :(

  8. Muhammed dedi ki:

    Dnslerinizi Güncelleyin

    4.2.2.3 yapın yasaklı tüm sitelere girecektir.

  9. oyku dedi ki:

    bella ağlarken çalan müzik lykke li-possibility …bende bu parçayı arıyordum bu çıktı çok hoş…

  10. pınar dedi ki:

    edward gittikten sonra bellanın odasında camın karşısındaki koltukta otururkenki çalan müziği arıyorum ama bulamıyorum yardımcı olur musunuz lütfen

  11. mert dedi ki:

    ya hani bellanın partisinde bi müzik çalıyo ya işte ben o müziğin adını öğrenebilir miyim acaba çok aradım ama bulamdım :(

  12. aavvrriill_buse dedi ki:

    bende Bella Jacobe’u görmeye gittiğinde(yağmur yağarken La Push’a) Orda bir meLodi çalıyordu sözsüz onu arıyorum. Ayrıca bu melodi filmin sonundada var ve New Moon OfcaL Sitesinde La Push müziği olarak kullanılıyor. BiLgisi olan varsa lütfen paylaşabilir mi?NasıL bulabilirim?

  13. asya dedi ki:

    jacob victoriayı kovalarken bi müzik çalıyordu onun adını bilen var mı??

  14. rahmi dedi ki:

    bende o lapush melodisini arıyom ama bulamadım bilen varsa sevinirim

  15. srynz dedi ki:

    ya bnde bella okula giderken ve doğm gnu partisne gderken ki müzklerini arıyorum ismlerini söyleyebilrmisinz ??

  16. merve dedi ki:

    ya bezbol oynarlarkenki müziği bulamıyorm yardm edermsnzzz???

  17. aslı dedi ki:

    bella okula giderken çalan şarkı:
    hurricane bells-monsters
    jacob victoria’yı kovalarkenki müzik:
    thom yorke-hearing damage
    bella la push’a gidekenki müzik:
    alexandre desplat-dreamcatcher

  18. seryy dedi ki:

    LENKA LİKE A SONG ŞARKISI ÇOK GZL.tavsye ederm :))
    diğer sarkıların isimlerinide biliyorm . öğrenmk isteyn ekleyeblr . hayatim.bjk@hotmail.com yardmcı olabilrim :)

  19. büşra dedi ki:

    arkadaşlar lütfen bana bir cevap verin alacakaranlıkta bella pcde araştırıyordu yaa hatta hız güç soğuk ten falana yazıyordu.tam o anda çalan müziği bulamıyorumlütfen yardımcı olun

  20. ggggg dedi ki:

    bella la push da jacobla buluşrken çalan müziği bilen var mı bilen varsa paylaşsın ltf

  21. cemre dedi ki:

    new moon sitesinde la push bölümündeki şarkıyı bilen varsa nolur sölesin

  22. Deniz... dedi ki:

    New moon sitesinde La Push böLümündeki çaLan sözsüz müzik muhteşem ya.. Ama buLamıyorum Adını biLen varsa söyLeyebiLir mi..

  23. Burcu. dedi ki:

    New Moon filminin son bitiş kısmında edward la bella konuşurken arkadan çalan müziğin ismini bilen varsa yazabilrmi?. :)

  24. Burcu. dedi ki:

    New Moon filminin son bitiş kısmında edward la bella konuşurken arkadan çalan müziğin ismini bilen varsa yazabilrmi?.:)

  25. Burcu. dedi ki:

    Buldum arkadaşlar ~Marry me,bella-Alexandre Desplat :)
    Gönderi icin tsk.:)

  26. dets dedi ki:

    arkadaşlar film başlarken tam new moon yazısı çıkarken ekranda ,bir müzik çalıyor bilen war mı?

  27. Erdogan dedi ki:

    beyzbol oynarlarken çalan müzik Muse – Supermassive Black Hole

  28. davetiye dedi ki:

    çok teşekkürler favori müzikler arasına alınmalı

  29. gök! dedi ki:

    arkaşlar new moonda bellayla edwardın kavuşma sahnesinde caln bir melodi wardı adını bilen warsa söylesn lütfen

  30. Naz dedi ki:

    Jacop ßellayı sudan çıkarırken çalan şarkıyı bilen war mı arkadaşlar ? ? ?

    E-mail atarsanız sewinirim. . .
    gunahkar_-melek@hotmail.com

  31. büşra dedi ki:

    alexandre desplat-dreamcatcher işte bu :D
    süpersiniz çok teşekürleeeer :):)

  32. eDwarD dedi ki:

    arkaDaşLar yhaa hani new moon Da jacob ve arkaDaşLarı kurt şekiLLerinde victoria yı kovaLaDıqı sahne çaLan müziqi biLen varsa söyLesin Lütfen buLamıyoRum :( :S

  33. ela dedi ki:

    ya arkadaslar ben film bittikten snra yazıların gectıgı anda arka planda çalan şarkıyı arıyorum ama bir türlü bulamadım, normal ritimli sonlara doğru hızlanan sözsüz bir müzikti aacaba yardımcı olabilirmisiniz? teşekkürler,,,

  34. selen dedi ki:

    ya hani new moon da bella lauren gördüğü sahneden biraz önce edward la kendini çayırlıkta hayal ederken çok duygusal bi müzik çalıoya ltfen bana onu söyler misiniz? sözsüz bi müzik

  35. batıkan dedi ki:

    eclipsi filmınde jasperın yenı doganlara karsı idman yaptırdıı sırada calan muzıgı bılen varsa solıebılırmı acaba tesekkurler

Bir Cevap Yazın

