NEW MOON FRAGMAN İZLE _NEW MOON FİLM


NEW Moon’u sizde benim gibi heycanla mı bekliyorsunuz
İşte NEW MOON dan ilk görüntüler !!

NEW MOON FİLM ÖZETİ

Cullen ailesi Bella’nın doğum günü için bir parti yaparlar. Ama Bella endişelidir çünkü: Edward hep genç kalacaktır. Peki ya Bella? Partide işler çok fena karışır. Bir kaç gün sonra Edward Bella’dan kendisine bir şey yapmayacağında dair söz ister ve Bella’yı terk eder. Bella bu olayla çok dağılır. Ve sorunlardan kurtuluşu Jacob’da bulur. Jacob’la tehlikeli işlere kalkışırlar. Her tehlikeli işte Bella Edward’ın sesini duyar ve mutlu olur. Bir gün tek başına ormanda gezerken bir vampir(Laurent)görür. Bu vampir tam onu öldürmek üzereyken 7 tane kurt onu kurtarır ve vampiri öldürür. Bella bir kaç gündür Jacob’a ulaşamaz ve en sonunda onun evine(La push)’a gider. Jacob’a ne olduğunu çok geçmeden anlar. Jacob bir kurt adama dönüşmüştür. Ve onun hayatını kurtaran da Jacob’dur. Bella buna çok şaşırır. Bir gün Bella bir uçuruma gider. Atlamayı düşünür ve içinden Edward’ın seslerini duymaya başlar ama yinede her şeye rağmen uçurumdan atlar. Uyandığında yanında Jacob vardır. Jacob da onun peşinden atlamıştır. Evine gidince evlerinde Cullen ailesinden birini(Alice)’i görür. Alice ve ailesi Bella’nın öldüğünü sanmaktadır. Alice Bella’ya Edward’ın da bunu duyduğunu ve kurt adamların onu öldürmesi için ormana gittiğini söyler. Bella ve Alice hemen uçağa atlar ve Edward’ı kurtarmak için ormana giderler. Edward tam ölüme giderken Bella ona sarılır. Edward ile Bella şaşkınlıktan ne yapacaklarını bilemezler. Sonrada kanalizasyon gibi bir yere giderler. Bella eğer vampir olmazsa ölmek zorundadır. Edward onu evine götürür. Ve tüm aile halkı onun mezuniyetten sonra vampir olmasına karar verirler. Edward ile Bella yalnız kaldıklarında konuşmaya başlarlar Edward herşeyi onu korumak için yaptığını söyler. Ve aşkları yeniden canlanır. Ama ortada bir kaç sorun vardır. 1.’si Cullen ailesi(James)bir vampir öldürmüşlerdir. Ve bu vampirin ölümsüz aşkı (Victoria) Bella’yı öldürmeye çalışmaktadır. 2.’si eğer Bella vampir olmazsa ölecektir. 3.’sü Bella’nın kurt adamlar ile vampirler arasında seçim yapması gerekmektedir. Ve bu seçimin kurt adamlar ile vampirler arasında yüz yıllardır süren mücadeleyi körükleyeceğinin de farkındadır.

Bu yazı SİNEMA içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

NEW MOON FRAGMAN İZLE _NEW MOON FİLM için 6 cevap

  1. senanur dedi ki:

    harika bir serisi hastasıyım merakla 20 kasın mı bekliyourm umarım jacob sınırları fazla zorlamas

  2. arzu dedi ki:

    kaçtane site denedim fakat hala new moon yani yeniay filmini izleyemedim . meraklıyım
    hala aramaya devam ediyorum.
    çoıldırmak üzereyim.

  3. ail dedi ki:

    yeni ay filmini nasıl ve nerede izleyeceğimi bilmiyorum.
    yardım edin.
    aptal bir özetle yetinmek istemiyorum.ben film istiyorum

  4. gizematilgan dedi ki:

    20 kasım da vizyona girecek

  5. EayşeB dedi ki:

    internette o kadar video varki nerdeyse filmin her karesinden almışlar ve buda bana filmin hazır olduğunu ispatlar gibime gelir hem bella kendiine yeni tarz yaptı yani tutulma için çalışmalara başlandı gibime geliyor bende yeni ay filmini merak ediyorum en azından kitap özetlerine baktım ama merakımı azaltmadı size bir site önericem en azından sizin içinizdeki bu ateşi azaltacaktır:

    http://www.twilightturk.com/

  6. baran dedi ki:

    süper yhaa özelliklede kristennn!!!!!!

Bir Cevap Yazın

